Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Arrow 2. Sezon 23. Bölüm Sezon Finali

Arrow 2. Sezon 23. Bölüm Sezon Finali


yorum yaz

yorumlar

adile çiçek

ilk sezondaki vasatlık gitti ikinci sezonda ve muhteşem bir şeye dönüştü. çok çok güzeldi sezon finali!!

Sercan güven

3. sezon ne zaman başlıyor ?

_ya_iz_

tünel sahnesi çoook iyiydi

Burak

Şimdi bekle allah bekle

ömer MCRY

Çok muhteşem sezon finali oldu. Seyirciyi fena yanılgılara düşürecek sahneler oldu.. Şimdi sabırla 3. sezonu bekleyeceğiz. İyi seyirler..İyi bekleyişler.

boran117

harika bir sezon finali oldu 3. sezonu sabırsızlıkla bekliyorum bu arada 3. sezon 1. bölümü 8 Ekim çarşamba

mrs.winchester

bi an oliver ın cidden felicity e aşık olduğunu sandım :p onlar arkadaşlar bi kere, hiç doğru bulmazdım. felicity benim favori karakterim zaten :)) ama oliver la arkadaşlar, yani iğrenç olurdu :p
sara nın tekrar orduya katılmasına üzüldüm.. slade e gelirsek, abi onu oraya kapattılar bi de diyolarki; ordan çıkarsa ne olacak_? ” hayır ordan çıkamaz ki, ayrıca orda yemeksiz susuz yaşayacak?
son bişey, oliver kimi seviyo? – adada laurel a aşıktı, shadoyla yatıyodu, starling e döndü helenaya vuruldu, sonra felicity e yazıyodu, sara ile çıkmaya başladı. kime aşık lan bu adam? hayır aşık olduğu kişinin sonunda john diggle çıkmasından korkuyorum :/
😀 asfgdg

merve

sezon finaline welcomeee

merve

allahımm harikayydıı yaa süper bi dizi.supernaturalden sonra izlediğim en süper diziydi. hakiketen bnde oliverın gerçekten aşık olduğunu sandım ama onların arasından gerçekten başka bi bağ var onlar sevgli olurlarsa zaten dizinin bütün hevesi kaç iç ölmesin bide diggle zaten oliver ölürse dizi biter gittikçe bilmediğimiz ne kadar çok şey varmış bu adam 5 yıl resmen yeniden doğmuş kim bilir daha başından neler geçti kesin o esmer karıylada yatmmıştır bu hahaha ne 😀 😀

emre

dizide konu bitti dedim tam o sonunda hong kong felan deyince tamam 3.sezonda bizi güzel birşey bekliyor 🙂

Kanunsuz

3. Sezonda batman in ezeli düşmanı rash al gulh gelicek

sarp

Sezon finali çok güzeldi ama ben artık şu anki olay akışından çok adada olanları ve ordan çıktıktan sonra yaşananları merak ediyorum tüm dizi boyunca da sadece adayı gösterseler de hiç sıkılmazdım iyi seyirler

Burakhan Bayındır

Lan gerçekten bittimi lannn !!!!!!!!!!!!!!!!

Muhammet

Ya abi finali baya iyi yapmışlar be ancak slade orda susuz yemeksiz nasıl kalacak

berk

hepsi hikaye malcolm merlyn Respect

dilşah

3.sezon n e zaman başlıyo

Özer ırmak

3.sezon fragmanını izledim ve felicityi dudaklarından öpüyor Olivier eğer rüya değilse :)))) en sevdiğim dizi 8 Ekim Çarşamba 3.sezon 1.bölüm geliyor

murat okumus

Bence süper bir final olmuş. Adrenalin zirvede. Dört gözle 3. sezonu bekliyorum.



Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışır.
reklamveiletisim[1]